nye indlaeg


Det har været en lang tid siden jeg har indsendt til denne blog, og helt ærligt har jeg ikke gjort noget kunstværk i mellemtiden. Jeg ønsker ikke at miste de venner, som har forladt sådan rart kommentarer i årenes løb, og jeg er sikker på de kreative opfordrer vil præsentere sig selv igen i fremtiden. Der har været en familie sygdom, der har besat mit liv over dette forår og den tidlige sommer, og jeg har også brugt en masse tid på at gøre motion, når jeg har fri tid. Flere folk på min lokale bar har været forespørgsler mig, hvorfor jeg ikke har gjort nogen skitser i så lang tid, og jeg har ikke noget svar bortset fra at sige ting synes at være i en overgangsfase i mit sind. Jeg er stadig en regelmæssig galleri besøgende og være på forkant med den kunst, der foregår omkring Washington DC Under alle omstændigheder er jeg stadig i live og har det godt.

Ingen kommentarer: