GREAT LYDER: Et År-End Blog Tour Del II

Denne uge, vil jeg være at indføre dig til nogle af mine mest foretrukne bloggere. Jeg har bedt dem om at fortælle dig lidt om deres blog og give et link til deres foretrukne stilling de har skrevet i det forløbne år.

(Klik på bloggen overskrifter eller links til hop over til blogs)


Om bloggen:
Jeg startede min blog, mens jeg stadig var i skole studere indretning. Jeg ønskede min blog til at være et sted for folk at komme og lære om Interior Design. Derfor 6th Street Designskole. Jeg vil gerne gøre det et sted at dele og lære og blive inspireret. Jeg elsker udstationering om ting, der er smuk og vidunderlig og helt fantastisk!
Min favorit indlæg:
Min favorit indlæg fra 2010 blev det indlæg om Jett's fødselsdagsfest, fordi det var så personligt, og jeg lægger så megen kærlighed og tid til denne part. Det var en meget speciel dag for mig.
http://6thstreetdesignschool.blogspot.com/2010/08/j-is-for-jett-birthday-party.html


Om bloggen:
Godset Tingenes er en ressource for hjem decor, en hjemme praktiske guide til renovering, indretning, stiliseret levende, DIY projekter og mere
Min favorit indlæg:
En af vores mest populære stillinger blev Indiana projektet afslører! Http://www.theestateofthings.com/wp_teot/2010/09/16/indiana-project-interior-reveal/



Om bloggen:
Min Notting Hill er en afsætningsmulighed for min passion for indretning og smukke hjem. Også byder på loppemarked transformationer, mit eget hjem og billeder fra besøg designbutikker over hele USA
Min favorit indlæg:
Min ven's Home - Skulle have været i Domino!
http://www.mynottinghill.blogspot.com/2010/05/my-friends-home-should-have-been-in.html



Om blog: Marion House Book er en samling af historier om min 1905 Victorian House ligger i downtown Toronto.
Min favorit post: Da jeg ikke kunne fremhæve bare et hus, ser jeg faktisk vælge en kategori som min favorit blog-indlæg af året. Jeg elsker min Hello! Nabo serien, fordi jeg får en chance for at snige et kig ind i mit nabos hjem!
http://www.themarionhousebook.com/?cat=73
*****
Se Great Læser Del I her.

Ingen kommentarer: