Revit paa Oshtaz Studio

I disse dage af ledigheden for alle arkitekter, har jeg været at bruge tid på studiet af Robert Oshatz, en Portland arkitekt, og opbygge en af hans projekter i Revit for at få erfaring. Revit er en tegning værktøj, der giver dig mulighed for at lave 2D-konstruktionstegninger og 3D gengivelser samtidig.

Jeg er omkring halv-færdig med denne model af en spec hus ved Oshatz at være placeret i Portland. Som du kan se det har store elliptisk Glu-Lam bjælker definere de vigtigste boligareal. De fleste af de strukturelle udformning, gulve og vægge er på plads i denne model, nu har jeg brug for at fuldføre det ydre og glasering. En særlig tak til Michael Feinstein for at hjælpe mig med i denne proces.

Revit har sine særheder, og det har været interessant at bygge sådan en kompleks struktur, mens du lærer et nyt program. I'll post færdig tegninger når jeg er færdig!

Brett

Ingen kommentarer: