En moderne JUL

Jeg ved, jeg ved. Det er ikke engang December endnu! Men Thanksgiving er overstået, og jeg har ventet åh så tålmodigt at dele denne plads med dig ...

Tilbage i oktober jeg sat sammen denne photo shoot for HGTV.com med idéen om at skabe en moderne jul indstilling i en vens bachelor pad. Jeg tog hans meget neutral indretning og varmede dem op til vinter med en pels kast og metalliske puder, der forblev tro mod sin stil og samtidig tilføjer nogle glitre og konsistens!

Det gjorde ikke helt lyst til ferie uden en smule farve, selv om, så jeg besluttede at tilføje en af mine nuværende favoritter - en lys pop af citron grøn! Lejligheden levende kan altid være en udfordring, når udsmykning til ferien (jeg knap nok har plads til sko, endsige et juletræ!) Og dette rum bestemt ikke har en masse muligheder. I stedet for at skabe akavet rummet spørgsmål med et stort træ, valgte vi for denne enkle lametta træ, som stadig giver os mulighed for at kigge på den fantastiske udsigt, tucking præsenterer i bogreolen.

Varm kakao, anyone? Tilføjelsen af en guld fad og en skål baubles er nok en ferie touch uden alt for rodet.

Bag sofaen er min favorit del - baren! Ok, så måske en fjer krans ikke skrige "mandig", men jeg kender masser af mænd, der ville sætte pris på det! Champagne, en strømpe fyldt med gaver og glød af stearinlys sæt denne scene perfekt.

Jeg kunne ikke gøre det jul uden en vis form for grønne, og disse mini træer for indgangen var det perfekte kompromis for at kompensere for nogen reel træ. Vi pakket dem i hyggelige stof til at klæde dem lidt op, tændte nogle stearinlys og skabt et område, for at vise alle julekort! (Sådan en populær fyr, vores bachelor.) Kunstværket skete for egne sig godt til tanken om glødende byens lys på kolde vinter aftener!

Den bedste del af online artiklen, er dog, at det byder på en fantastisk bordplade af Manvi på Mochatini samt en fabelagtigt sjove retro ferie styling af Mrs Lilien! At tjekke dem ud, hop over til HGTV.com. Hvordan vil du være dekoration til ferien?

* Fotografering af Brandon Sawaya, og en stor tak til Bethania, Maggie og Jennie for deres hjælp med skyde!

Ingen kommentarer: