Jeg Mean Business

Se dette ... er det ikke temmelig? Dette er mit nye visitkort. Dem, jeg bestilte i prep for Meetup. Dem, jeg håbede ville ankomme i sidste uge. Og dem, der endnu ikke har optrådt i min postkasse. Suk.



Men de var for temmelig ikke at vise dig. Ja, de er handy herskere på bagsiden trykt i en regnbue af farver. Jeg har altid befinder mig i en møbelforretning eller Home Depot fiskeri rundt i min pung på udkig efter noget at måle med, gør du ikke?

Dens så underligt at kalde mig selv en blogger, sætte det på et stykke papir, og gøre det permanent. Jeg har altid tænkt på blogging som min hobby, og mens det er, kan det være noget mere, hvis du ønsker det skal være. Det GKHair repræsentant, der talte på vores blogger fest talte om, hvordan bloggere skal ikke være bange for at spørge fra ting, hvordan nogle virksomheder genkender magt og indflydelse bloggere har og ønsker at arbejde med dig, hvordan \ "vi \" er en legitim medier ressource. En interessant perspektiv, selvom jeg ikke er helt overbevist mange canadiske selskaber deler denne opfattelse ... endnu. Hvad er dit tage på at være en blogger? Har du fortælle folk du er en blogger, eller er det noget du deler med kun nogle få udvalgte?

Under alle omstændigheder, er jeg sikker på, jeg vil elske min nye visitkort - da jeg endelig får dem.

Kort fra moo.com

Ingen kommentarer: