Airwalk PROTOTYPE er tilbage!

Jeg vil undskylde for ragging om Airwalk, men de tog en anden retning tilbage i midten af 90'erne for at gå mainstream, i stedet for at holde sig til deres rødder i skateboarding. Jeg tror, at hvis de ville have holdt sig til skateboarding sko, ville de være en af de toppe skate sko i dag. Ved udseendet af ting nu, ser Airwalk at være på vej i den rigtige retning igen! De har en to awesome skatere på deres hold, det ene er Andy Mac, som er i min aldersgruppe, men stadig meget på toppen af sit spil og Tulio De Oliveira, der kan konkurrere med folk af skatere som P-Rod.

Jeg var ikke klar Airwalk begyndte at genindføre nogle af deres design fra 80'erne og 90'erne! Hvis du tjekker ud wikipedia post på Airwalk. Du kan læse om, hvad der skete med dem i midten af 90'erne, da en af deres grundlæggere forladt selskabet. Jeg ser denne tilbagevenden til deres hey dag som en meget lovende ting. Det ville være cool at se dem i skate butikker igen sammen med top skate sko mærker i dag ... Jeg kan drømme! Jeg ville ønske, jeg havde ikke plukket ud parret af Duffs og DVS's nu. Måske når jeg bærer dem ud, kan jeg få et par Airwalk Prototyper og et par af Vision Street Wear Suede hightops! Undskyld, nu har jeg min egen 80'er dage!

Her er nogle video af Tulio De Oliveira om Dew Tour ... Jeg håber, at han holder med Airwalk og kan hjælpe med at bringe det popularitet tilbage med de unge af i dag.



og nogle optagelser af Andy Mac på det seneste Maloof Money Cup ... Jeg kan stadig ikke tro jeg fik at mødes og se ham skate min lokale park tilbage i 2006.

Ingen kommentarer: