Te og Toast

Brød og vand kan så let blive toast og tea.Unknown forfatter Dette virker som en lovey citat til brug for en wintery Tea Time tirsdag. Den simpleste ting kan være så trøst. Der er intet som en dejlig kop te med nogle varme, smurt toast. Sid i en dejlig solrig plet og læse et kapitel eller to af en god bog. Jeg deler mine foretrukne tepotte i dag. Det var en gave fra min mand et par år siden. Så snart jeg så det på en gave butik jeg en dag vidste jeg var nødt til at have det. Og selvfølgelig gik han tilbage dagen efter og købte det for mig til jul. Cardinals er min favorit fugl (endnu jeg virkelig ikke lide farven rød, når det kommer til tøj). Kruset var en gave fra en betænksom ven. Den lille porcellænsfad holde hindbær marmelade var en finde på en garage salg for 75 cents. Det er en delikat lille fad, der er stemplet Bayern Schumann Arzberg på bunden. Jeg elsker fund som dette, og nyder at gøre nogle forskning på brikkerne for at se om jeg fik et godt køb.
Vil du ikke deltage i for Tea Time tirsdage og Tea for Two? © Listige Gardener

Ingen kommentarer: